Nie trać czasu
- Zgłoszenie usterki, bez wychodzenia z domu
- Dostępność 24/7
- Brak zbędnych formalności – nie musisz martwić się o dowód zakupu, czy kartę gwarancyjną
- Szybka reakcja na Twoje zgłoszenie
Zadbamy o Twoje bezpieczeństwo od początkowego pomiaru aż do końca procesu zakupu drzwi. Ochrona na całe Twoje zamówienie przez okres 5 lat! Dowiedz się więcej o Pakiecie Bezpieczeństwa Porta.
To nie problem, w celu zgłoszenia problemu wystarczy Ci tylko dostęp do Internetu:
Zaloguj się na swoje indywidualne konto klienta na www.porta.com.pl/bezpieczenstwo dodaj opis i załącz zdjęcia usterki, które są niezbędne do obsługi zgłoszenia.
Jeśli będziemy potrzebowali więcej informacji skontaktujemy się z Tobą lub zaproponujemy wizytę serwisu.
W terminie do 14 dni od zebrania wszystkich niezbędnych informacji otrzymasz od nas na swoim indywidualnym koncie i na podany wcześniej adres mailowy decyzje dotyczącą zgłoszenia.
Krok 1 - Zakup
Kup komplet produktów porta - drzwi, ościeżnicę i klamkę
Krok 2 - Zamontuj
Zamontuj drzwi korzystając z usługi Autoryzowanej Grupy Montażowej
Krok 3 - Zarejestruj
Zarejestruj się na stronie poniżej w terminie 30 dni od daty montażu
Masz pytania?
Zadzwoń na naszą infolinię tel. +48 58 5858056
lub napisz do nas bok@porta.com.pl