Rzecznik klienta

W kontaktach z Klientami stawiam na dialog
Renata Szymańska
RZECZNIK KLIENTA PORTA DRZWI
Zadaniem Rzecznika Klienta jest wspieranie Cię w kontaktach z PORTA.
Zwłaszcza w tych sytuacjach, gdy:
- standardowe procedury nie przynoszą oczekiwanych przez Ciebie, skutecznych rozwiązań,
- otrzymane odpowiedzi na odwołania od reklamacji nie są dla Ciebie satysfakcjonujące.
Potrzebujesz wsparcia Rzecznika Klienta PORTA DRZWI?
Wypełnij formularz kontaktowy
Treść wiadomości powinna zawierać:
- opis okoliczności sprawy,
- numery reklamacji lub zamówień,
- w przypadku sprawy dotyczącej odwołania - nawiązanie do decyzji odmownej przekazanej przez punkt sprzedaży lub przez PORTA .
Twoje opinie są dla nas dużą wartością - dzięki nim rozwijamy się i doskonalimy.
-
EKSPERT PORTA
Dowiedz się jak prawidłowo dobrać drzwi dla siebie.
sprawdź -
CZY WIESZ, ŻE
-
Newsletter
Zapisz sie do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o aktualnych promocjach.
ZAPISZ SIĘ