Program Ochrony Kupujących PORTA

Dbamy o to, by zakup drzwi PORTA był w pełni bezpieczny
Jeśli kupiłeś drzwi PORTA, ale punkt sprzedaży zawiesił działalność i nie masz z nim kontaktu -
ten program jest właśnie dla Ciebie.
Wystarczą 3 proste kroki:

Twoje zgłoszenie z formularza zostanie rozpatrzone przez Rzecznika Klienta Porta
Rzecznik skontaktuje się z Tobą w przeciągu 10 dni roboczych i zaproponuje najlepsze dla Ciebie rozwiązanie ze wskazaniem nowego punktu sprzedaży, w którym bezpiecznie i na korzystnych warunkach dokończysz realizację zamówienia.
Pełny regulamin programu znajdziesz tutaj: Regulamin Programu Ochrony Kupujących

W kontaktach z Klientami stawiam na dialog
Masz inną sprawę i potrzebujesz naszej pomocy?
Wypełnij formularz kontaktowy do Rzecznika klienta.
-
EKSPERT PORTA
Dowiedz się jak prawidłowo dobrać drzwi dla siebie.
sprawdź -
CZY WIESZ, ŻE
-
Newsletter
Zapisz sie do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o aktualnych promocjach.
ZAPISZ SIĘ