PORTA dba o bezpieczeństwo klientów - program ochrony kupujących

Oceń artykuł:

0%
0%

Przewidywalność, pewność, bezpieczeństwo to wartości, które w dzisiejszych czasach nabierają szczególnego znaczenia. Doskonale wiemy o tym, jak ważne jest dla naszych klientów poczucie bezpieczeństwa, dlatego wdrożyliśmy Program Ochrony Kupujących.

PORTA dba o bezpieczeństwo klientów - program ochrony kupujących

PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH PORTA wystartował 28.04.2020 r. Jest to pierwsze w naszej branży rozwiązanie, które zapewnia naszym klientom pełne bezpieczeństwo ich zakupów. Deklarujemy wsparcie wszystkim swoim klientom, którzy zamówili drzwi w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży i ich nie otrzymali, ponieważ sprzedawca nie mógł kontynuować realizacji zamówienia i być może kontakt z nim jest również utrudniony. Wszystkie sprawy w ramach programu załatwiane są w  3 krokach:

3 kroki

Obecna sytuacja w kraju może przynosić różne scenariusze – sprawy bywają złożone i wielowymiarowe, dlatego do współpracy przy tym programie zaprosiliśmy wszystkich naszych partnerów biznesowych z sieci sprzedaży. Wierzymy, że wspólnie rozwiążemy każdy zgłoszony przez klienta problem z zamówieniem drzwi.

Za obsługę programu odpowiada Zespół Rzecznika Klienta PORTA DRZWI, który działa z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do klienta i każdej sprawy.

szymanska

Najważniejsze jest dla nas to, żeby być blisko naszych klientów i szybko reagować na ich problemy. Rzecznik Klienta Porta najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych wróci do klienta z konkretnym rozwiązaniem, optymalnym dla danej sytuacji.


szczegóły

Więcej szczegółów, formularz kontaktowy dla klienta i regulamin programu znajduje się na dedykowanej stronie www.porta.com.pl/programochrony

Oceń artykuł:

0%
0%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym