Otwórz się na nowe możliwości - ruszyła najnowsza kampania Porta!

Oceń artykuł:

0%
0%
MOŻLIWOŚCI. Był to czas wytężonej pracy, wielu wysiłków i udanych eksperymentów. Możemy z pełną odpowiedzialnością za słowa stwierdzić, że jesteśmy dumni i niezwykle zadowoleni z wykonanej pracy. Co dalej? Na rok 2016 zaplanowaliśmy działania reklamowe i promocyjne, które będą kontynuacją wcześniej obranego wizerunku. Zabieramy się więc do dzieła!
Otwórz się na nowe możliwości - ruszyła najnowsza kampania Porta!

Wybierz z nami najlepsze drzwi!

Na czym skupimy się w tegorocznych działaniach promocyjnych? Przede wszystkim dedykujemy go Klientowi, który jest właśnie w procesie zakupu drzwi. Chcemy, by wiedział, że jesteśmy blisko niego i mamy mu wiele do zaoferowania – nie tylko, jeśli chodzi o nasze produkty, ale także w kwestii naszej wiedzy i długoletniego doświadczenia. Jak dobrać najlepsze drzwi wewnętrzne? Jak wkomponować drzwi w nowoczesną aranżację całego wnętrza? Jak krok po kroku zamontować drzwi w mieszkaniu? Dysponujemy wieloma wskazówkami w tym zakresie – i chętnie podzielimy się nimi z naszym Klientem.

Jak to zrobimy? Będziemy starali się pokazywać w bezpośrednim, najbliższym otoczeniu Klienta i podpowiadać mu najlepsze możliwe rozwiązania odpowiadające jego potrzebom. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia uruchomione w ramach kampanii. Pojawimy się w internecie – szukajcie nas w mediach społecznościowym pod hasłem PORTA DRZWI – OTWÓRZ SIĘ NA MOŻLIWOŚCI.

Współpraca z najlepszymi

Zaplanowaliśmy też naszą obecność w telewizji i w telewizjach internetowych. Dzięki nawiązaniu owocnej współpracy z programami wnętrzarskimi będziemy mogli zaprezentować się szerszej publiczności żywo zainteresowanej tematem, w którym jesteśmy ekspertami.

Gdzie będzie można nas spotkać?

Dorota Was Urządzi – to obecnie chyba najpopularniejszy program telewizyjny o tematyce wnętrzarskiej w Polsce, produkowany i emitowany przez TVN Style. Projektantka wnętrz Dorota Szelągowska to silna i kreatywna kobieta, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Ekspresowe metamorfozy polskich mieszkań to dziedzina, w której czuje się jak ryba w wodzie. Wraz z Dorotą przyjrzymy się dokładnie kwestii odpowiedniego doboru drzwi do różnych typów mieszkań. Sprawdzimy najnowsze trendy i zaproponujemy twórcze rozwiązania…

Home Staging – Mieszkania do sprzedania – program prowadzony przez Marię Semczyszyn i emitowany regularnie w internetowej telewizji Domoplus doskonale pokazuje, jak odpowiednio przygotować nieruchomość do sprzedaży czy wynajmu. Choć na świecie home staging jest pojęciem dość popularnym, w Polsce termin ten dopiero raczkuje. Gospodyni programu, doświadczona home stagerka i specjalistka od rynku nieruchomości, podpowiada, na co zwrócić uwagę i jak dobrze sprzedać swoje mieszkanie. Pojawimy się tam i my – i sprawdzimy, czy odpowiednio dobrane drzwi otwierają więcej możliwości sprzedaży?

Remont w 48 h – kolejna hitowa produkcja Domoplus i, jak sama nazwa wskazuje, program, który udowadnia, że remont daje się przeprowadzić szybko, sprawnie i bezboleśnie. Prowadzący Tomasz Pągowski podpowie, jak w trybie ekspresowym odmienić charakter poszczególnych pomieszczeń w domu czy mieszkaniu. Razem będziemy się starali dowieść, że remont nie musi wiązać się ze stresem, wyrzeczeniami i bałaganem nie do opanowania. Być może wyważamy tu otwarte drzwi, ale wydaje nam się, że warto o tym mówić. Jeśli nawet masz na remont 48 h i ani chwili więcej – odważ się! A my pokażemy Ci, jak to zrobić.

PORTA DRZWI – marka z tradycjami, ale nowoczesna

Wszystkie kompleksowe działania PORTA DRZWI w mediach, mediach społecznościowych i przestrzeni publicznej zaplanowane na najbliższy rok zogniskowane są wokół kreowania nowoczesnego i dynamicznego wizerunku marki. Chcemy pokazać Klientowi, że znamy się na rzeczy, produkujemy najlepsze drzwi na polskim rynku, a nasi eksperci to ludzie kreatywni i z pasją. Hasło OTWÓRZ SIĘ NA MOŻLIWOŚCI ma zachęcać do twórczej współpracy i wykorzystywania naszych rozwiązań technologicznych w realizacji swoich odważnych pomysłów aranżacyjnych.

Liczymy na to, że takie działania pomogą nam ugruntować silną już pozycję na polskim rynku i rozwijać wizerunek PORTA DRZWI jako marki, z którą warto związać się na dłużej. Zapraszamy do śledzenia naszych poczynań. Nasze drzwi są zawsze otwarte…

No, prawie zawsze.

Oceń artykuł:

0%
0%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym