Gala Superbrands Polska 2017. Wyróżniono najsilniejsze marki na rynku

Oceń artykuł:

0%
0%

XI edycja Superbrands Polska zakończyła się uroczystą galą. Statuetkami wyróżniono przedstawicieli 32 spośród najsilniejszych marek na rynku.

1/5
Superbrands Fot. Foto Wrońscy
Superbrands

Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od 20 lat ocenia i wyróżnia najlepsze marki, a także wspiera ich rozwój. Co roku bierze pod lupę ponad 2000 marek konsumenckich i przeprowadza niezależne badanie rynku na próbie 15 tysięcy respondentów. Marki, które pozytywnie przejdą proces certyfikacji, otrzymują certyfikat oraz tytuł Superbrands.

Wyróżniono najsilniejsze marki na rynku Fot. Foto Wrońscy
Wyróżniono najsilniejsze marki na rynku

W tym roku statuetki Superbrands dla najsilniejszych marek w Polsce przyznano firmom: Apart, Atlas, Bosch, Cisowianka, DDP, Factory, Fotojoker, Kaufland, Krakus, Lego, Levi's, Lidl, M1, Martini, Medicover, National Geographic, Onet, Pampers, PKP Intercity, Porcelana Ćmielów, Siemens, Volkswagen, Wirtualna Polska, Zelmer oraz Porta KMI POLAND.

PORTA Drzwi wśród zwycięzców Fot. Foto Wrońscy
PORTA Drzwi wśród zwycięzców

Dyrektor Marketingu w firmie PORTA – będącej producentem nowoczesnych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych – Artur Pęksyk odebrał także drugie wyróżnienie dla marki: nagrodę Created in Poland Superbrands 2016/17 dla najsilniejszych marek stworzonych w Polsce. – Tytuły "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands" są dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazują, jak postrzegają nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez działania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać w przyszłości tę wysoką ocenę – mówił Artur Pęksyk.

Specjalne wyróżnienie dla Krzysztofa Pendereckiego Fot. Foto Wrońscy
Specjalne wyróżnienie dla Krzysztofa Pendereckiego

Nagrodę Honorową Superbrands, przyznawaną za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie, odebrał Krzysztof Penderecki. Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najsilniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski i Muzeum Sztuki w Łodzi. Galę poprowadziła Dorota Wellman. Imprezę uświetnił występ zespołu Volosi.

Nagroda Honorowa Superbrands Fot. Foto Wrońscy
Nagroda Honorowa Superbrands

W ubiegłych latach Nagroda Honorowa Superbrands trafiała m.in. w ręce polityków (Lecha Wałęsy, Leszek Balcerowicza i Jerzego Buzka), społeczników, a ostatnio sportowców: Agnieszki Radwańskiej i Roberta Lewandowskiego (za promowanie wizerunku nowoczesnej marki Polski za granicą).

Oceń artykuł:

0%
0%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym