Reklamacja drzwi – sprawdź, jak i kiedy należy ją zgłosić.

Oceń artykuł:

91%
9%

Urządzanie mieszkania i wszelkie związane z tym czynności to momenty bardzo ważne dla każdego, kto rozpoczyna nowy rozdział życia w nowym miejscu. To naturalne, że tworząc własny dom, przytulny kąt, chcemy czuć się w nim swobodnie i bezpiecznie jak nigdzie indziej. Gdy pojawia się nieprzewidziany problem, taki jak wadliwy produkt lub pomyłka w zamówieniu, może pojawić się zniecierpliwienie.

Reklamacja drzwi – sprawdź, jak i kiedy należy ją zgłosić.    Porta HARMONY

PORTA DRZWI doskonale to rozumie, dlatego doskonali rozwiązania, by ułatwić zgłoszenie reklamacji i usprawnić procedurę. Dba też o komfort i poczucie bezpieczeństwa, wydłużając ochronę gwarancyjną na drzwi do 5 lat w przypadku skorzystania z usług Autoryzowanej Grupy Montażowej*.

0558-gwarancja

Jak  i gdzie zgłosić reklamację?

PORTA DRZWI prowadzi sprzedaż poprzez sieć salonów Autoryzowanych Dealerów i współpracujących z nimi Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. Reklamację należy więc zgłosić w tym samym punkcie sprzedaży, w którym drzwi były zakupione. Do uruchomienia procedury reklamacji wystarczy pismo reklamacyjne, które należy złożyć osobiście w punkcie sprzedaży lub przesłać mailem. Możesz je napisać samodzielnie, nie potrzebujesz do tego specjalnego formularza. Pamiętaj tylko, że reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady produktu, numer zamówienia oraz zdjęcie obrazujące zgłaszaną wadę.

Reklamacja drzwi  – procedura

Pismo reklamacyjne, które zostanie złożone lub przesłane do salonu Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, przekazane zostaje do Autoryzowanego Dealera, a następnie jest rejestrowane w ogólnym systemie reklamacyjnym Porta. System nadaje zgłoszeniu unikatowy numer, który zaczyna się od znaków ZR/ w przypadku drzwi standardowych lub ZRK/ w przypadku niestandardowych. Numer pozwala nam monitororwać zarówno przebieg całego procesu reklamacyjnego, jak i proces produkcyjny, jeśli reklamacja zakończy się decyzją o wymianie drzwi na nowe.

Gdy nie jest możliwe podjęcie decyzji na podstawie opisu wady i załączonych zdjęć, produkt jest transportowany do fabryki, a wadę weryfikuje specjalna komisja w czasie szczegółowych oględzin. W przypadku wad mechanicznych i uszkodzeń bardzo ważne jest zgłoszenie reklamacji jeszcze przed montażem drzwi. Podobnie należy postępować, gdy zaniepokoi Cię stan opakowania produktu np. z powodu wgniecenia. Wówczas nie należy rozpakowywać produktu, tylko od razu zgłosić to w punkcie sprzedaży.

Śledzenie zgłoszenia reklamacji
Na każdym etapie przebiegu reklamacji możliwe jest uzyskanie informacji o jej statusie. Wystarczy uzyskać nr reklamacji w punkcie sprzedaży i skontaktować się z Działem Reklamacji lub Działem Obsługi Klienta Porta.

Procedury wyjątkowe

W sytuacji gdy Autoryzowany Punkt Sprzedaży zawiesi działalność, można skorzystać z prostego i wygodnego Serwisu Obsługi Posprzedażowej. Dostępny jest na naszej stronie www.porta.com.pl w zakładce „Kontakt z producentem”.

kontakt

 

Zgłoszenie reklamacyjne w serwisie składa się przy użyciu formularza rejestracyjnego. Potrzebna jest do tego karta gwarancyjna produktu, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne.

Innym równie skutecznym rozwiązaniem jest zgłoszenie się do pracowników Działu Reklamacji Porta, którzy pomogą ustalić, który Autoryzowany Dealer przejął obowiązek gwarancyjny po zamkniętym salonie.

*Regulamin programu 5 lat gwarancjo dostępny jest tutaj

Słownik pojęć:

Dział Reklamacji PORTA DRZWI - pracownicy PORTA DRZWI, którzy przyjmują zgłoszenia reklamacyjne i współpracują ściśle z Autoryzowanym Dealerem Porta. Udzielą pełnej informacji o zgłoszeniu reklamacyjnym (e-mail: info@porta.com.pl)

Dział Obsługi Klienta PORTA DRZWI - pracownicy PORTA DRZWI, którzy przyjmują zamówienia i współpracują ściśle z Autoryzowanym Dealerem. Udzielą pełnej informacji o ofercie Porta (tel.: 801 014 214 -koszt połączenia zgodny z taryfą operatora e-mail: info@porta.com.pl)

Autoryzowany Dealer - współpracuje bezpośrednio z PORTA DRZWI. Przesyła i otrzymuje zrealizowane zamówienia z fabryki.

Autoryzowany Punkt Sprzedaży (APS) - realizuje zamówienia klientów wysyłając je do Autoryzowanego Dealera Porta.

Autoryzowana Grupa Montażowa - montażyści, którzy zdali egzamin poświadczający ich umiejętności z zakresu montażu drzwi Porta. Systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje, uczestnicząc w organizowanych przez Porta szkoleniach w ramach Akademii Dobrego Montażu. Wykonują pomiary przed zamówieniem drzwi, a następnie zajmują się ich montażem. Osobny podmiot gospodarczy, który często równolegle prowadzi sprzedaż drzwi (jest APSem). Jeśli zajmuje się wyłącznie montażem, współpracuje z Autoryzowanym Dealerem lub APS-em.

Oceń artykuł:

91%
9%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym