Kupno drzwi - jaki jest czas realizacji zamówienia i od czego zależy?

Oceń artykuł:

57%
43%

Urządzanie własnego mieszkania to niezwykle ekscytujący etap  dla każdego, kto rozpoczyna nowy rozdział życia w nowym miejscu. W ten sposób tworzy się własny, przytulny kąt, w którym można poczuć się swobodnie i bezpiecznie. Niecierpliwość jest zrozumiała: każdy chciałby mieć wszystkie elementy aranżacji od razu w komplecie. PORTA DRZWI doskonale to rozumie, dlatego skraca terminy produkcji drzwi.

Kupno drzwi - jaki jest czas realizacji zamówienia i od czego zależy? Porta BALANCE

Drzwi produkowane „na miarę”

Oferta PORTA DRZWI sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Standardowa propozycja to ponad 400 modeli skrzydeł drzwiowych w ponad 100 kolorach. W ramach zamówienia niestandardowego możliwy jest też wybór dowolnego koloru. Odcień, rodzaj pokrycia, wypełnienia czy przeszklenia. Możliwości są praktycznie nieograniczone.

Spersonalizowane drzwi nie są dostępne jednak od ręki. Terminy realizacji są inne dla drzwi wewnętrznych, inne dla wejściowych do mieszkania, jeszcze inne w przypadku drzwi wejściowych do domu i wahają się od kilku do kilkunastu tygodni. Wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji zamówienia można sprawdzić na stronie www.porta.com.pl – przy każdej wybranej kolekcji. Do podanego terminu należy doliczyć ok. 1 tydzień oczekiwania na dostawę. 

do tekstu

Od zamówienia do realizacji – jak wygląda proces?

Ty wybierasz konkretne modele z danej kolekcji, indywidualnie określając parametry drzwi (kolor, wymiar, wzór, dodatkowe akcesoria) uwzględniające wszystkie Twoje potrzeby. Sprzedawca, czyli Autoryzowany Dealer Porta lub Autoryzowany Punkt Sprzedaży przesyła zlecenie do Działu Sprzedaży Detalicznej PORTA DRZWI, który planuje produkcję. 

Gdy Twoje drzwi są gotowe, zostają przewiezione do punktu sprzedaży Autoryzowanego Dealera, a następnie do współpracującego z nim Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, jeśli to tam zakupione były drzwi. Najlepiej, by ich montażem zajęła się grupa wykwalifikowanych pracowników z Autoryzowanej Grupy Montażowej Porta. Warto zapytać sprzedawcę o autoryzację monterów, czyli wydany przez nas certyfikat, potwierdzający najwyższe standardy montażu naszych produktów. Autoryzowanych monterów można też znaleźć samodzielnie na stronie www.porta.com.pl/montazysci .

Warto przy tym pamiętać, że zakup drzwi wraz z usługą montażu finansowo bardzo się opłaca. Wszystko dlatego, że można wtedy skorzystać z preferencyjnej stawki podatku VAT. Na zakup drzwi stawka VAT wynosi 23%, a przy zakupie drzwi wraz z usługą montażu, VAT wynosi 8%. Oznacza to, że w drugiej sytuacji, drzwi będą o 15% tańsze.

Bezpieczny montaż z marką PORTA

Oszczędność pieniędzy to nie jedyna zaleta zakupu drzwi wraz z usługą montażu. Innym, bardzo ważnym profitem jest pewność, że montaż zostanie przeprowadzony w sposób fachowy, przez przeszkolonych do tego celu specjalistów. Tylko wtedy można mieć pewność, że drzwi nic nie stracą na swoich pierwotnych cechach i będą służyć w idealnym stanie przez długie lata. Montaż wykonany przez autoryzowanych profesjonalistów to nie tylko trwałość na lata, ale również wydłużona gwarancja aż do 5 lat.

Jakie są poszczególne etapy realizacji montażu drzwi w sytuacjach wyjątkowych jak epidemia COVID -19?

Marka PORTA DRZWI dokłada wszelkich starań, aby montaż drzwi odbywał się w jak najbezpieczniejszy sposób.

 

W pierwszym kroku, należy udzielić wszelkich, niezbędnych informacji firmie, która zleca montaż drzwi. Jeśli okaże się, że któryś z domowników przebywa na kwarantannie, konieczne będzie ustalenie innego terminu wizyty monterów. W trakcie montażu, najlepiej żeby w mieszkaniu nie było nikogo oprócz monterów. Jeśli jest to niemożliwe, należy zachować odpowiednią odległość (co najmniej 2 metry) lub ulokować się w innym pomieszczeniu. Ekipa montażowa, dla bezpieczeństwa własnego i domowników, jest wyposażona w środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki i płyny antybakteryjne. Zaleca się, aby domownicy również korzystali ze środków ochrony osobistej, szczególnie podczas bezpośredniego kontaktu z ekipą montażową, np. w trakcie odbioru prac. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących bezpiecznego montażu, można kontaktować się z bezpłatną infolinią techniczną. Wystarczy zadzwonić pod numer: 58 333 12 13. Infolinia działa od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 20.

Nietypowe zamówienia

Dzięki nowoczesnej i zautomatyzowanej technologii produkcji mamy możliwość realizacji nawet najbardziej nietypowych zamówień. Drzwi z frezowanym wzorem ulubionego superbohatera do pokoju dziecięcego czy w kolorze kobaltu do sypialni w stylu glamour - nic prostszego! Wystarczy podzielić się swoimi pomysłami ze sprzedawcą, który przekaże je do naszego Działu Kontraktów. Nasi specjaliści przeanalizują Twoje potrzeby i upodobania i zaproponują optymalne rozwiązanie.

W przypadku zamówień niestandardowych proces realizacji jest bardziej skomplikowany. Specjaliści PORTA DRZWI dokładnie przygotowują dokumenty potrzebne do zrealizowania nietypowych rozwiązań. Proces produkcji nie różni się od zleceń standardowych, ale z uwagi na częstą konieczność sprowadzenia dedykowanych, nietypowych materiałów i akcesoriów, termin realizacji jest wydłużony. 

Z czego wynikają różnice w terminach realizacji zamówień?

Technologia wykonania drzwi fornirowanych np. Natura GRANDE składa się z wielu etapów m. in. ręczne dobieranie forniru, a następnie kilkuetapowe lakierowanie skrzydeł lakierami utwardzanymi promieniami UV.

Równie czasochłonna jest produkcja drzwi lakierowanych białą farbą akrylową UV, którą zastosowano m.in. w kolekcji Porta DESIRE. Malowanie, lakierowanie, suszenie i utwardzanie specjalnymi lampami. Wszystkie te zabiegi skutecznie zabezpieczają drzwi na bardzo długi czas. Tak pracochłonna produkcja powoduje jednak, że czas oczekiwania na ten rodzaj drzwi jest nieco dłuższy.

infografika

Bezpieczeństwo klientów na pierwszym miejscu

PORTA DRZWI to pierwsza firma w branży stolarskiej, która postanowiła wdrożyć Program Ochrony Kupujących. Na czym dokładnie polega to rozwiązanie? To gwarancja dla klientów, że ich zamówienia zostaną zrealizowane, mimo tego, że po drodze pojawiły się pewne trudności. PORTA wspiera klientów, którzy złożyli zamówienie i wpłacili zaliczkę w punkcie sprzedaży, a on zawiesił swoją działalność lub ogłosił upadłość. PORTA pomoże także klientom tych sklepów, które nadal funkcjonują, ale kontakt z nimi jest utrudniony. Marka gwarantuje pełne wsparcie, jednak każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnego rozwiązania tak, aby wszyscy klienci otrzymali swoje zamówienie.

 

Oceń artykuł:

57%
43%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym