Porta – biznes otwarty na potrzeby innych

Porta – biznes otwarty na potrzeby innych

Czy wiecie, ile drzwi miesięcznie produkują zakłady PORTA, do kogo skierowany jest konkurs PORTA BY ME, jak powstają innowacyjne produkty, ile połączeń od klientów odbiera Dział Obsługi Klienta w ciągu roku oraz jak wywołać uśmiech dzieci w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka? Te i inne ciekawe informacje znajdziecie w publikacji „Biznes Otwarty. Raport CSR 2017”, w której podsumowaliśmy nasze działania z obszaru odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Zbiegło się to z 25. jubileuszem powstania firmy. Jest więc symbolicznym wejściem spółki w dojrzały wiek ze świadomością zarówno swoich silnych, jak i słabszych stron, nad którymi będziemy pochylać się w najbliższych latach.

Jesteśmy dumni, że przygotowaliśmy takie opracowanie jako pierwsi wśród polskich producentów drzwi. Porta chce być blisko swoich Klientów, partnerów biznesowych i otoczenia, w którym funkcjonuje. Jest otwarta na ich potrzeby i pomaga im w realizacji marzeń. Porta stawia na biznes otwarty: chcemy słuchać innych, ale też chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem, informacjami o naszych osiągnięciach i planach. Po prostu - chcemy działać odpowiedzialnie.

Zachęcamy do poznania bliżej naszej firmy i jej liderów, którzy opowiadają o swojej pracy w obszarze, za który są odpowiedzialni. :)

Raport składa się z 7 rozdziałów - każdy podejmuje ważny aspekt naszej działalności: od ochrony środowiska, poprzez programy propracownicze i aktywności społeczne, po procedury certyfikacji naszych produktów, które są gwarancją wysokiej jakości naszych drzwi.

Miłej lektury!

„Biznes Otwarty. Raport CSR 2017”

https://www2.porta.com.pl/data/download/portaCSR.pdf